Cégeknek

Mind az üzleti szférában, mind pedig tanárként, előadóként megszerzett sok évnyi tapasztalattal a hátam mögött határoztam el, hogy egy olyan üzleti kommunikációs programot hozok létre közép- és felsővezetőknek, mely segítséget nyújt számukra a nemzetközi kapcsolattartásban, fejleszti szakmai/kommunikációs stílusukat és egyben megerősíti őket interkulturális kapcsolataikban.


Rendelkezem közvetlen tapasztalatom a következő iparágakban:


  • FMCG
  • Publishing
  • Media
  • New Media
  • Marketing Services
  • Catering & Hospitality


Szolgáltatások:

  1. Angol nyelvű üzleti kommunikációs tréning
  2. Szakmai angol
  3. Angol nyelvű társalgás/értés
  4. Beszéd megírása / beszédre felkészítés angolul
  5. On-line nyelvi konzultáció (  Skype-on keresztül)

1. Angol nyelvű üzleti kommunikációs tréning

Vezetők számára kidolgozott, kommunikációt fejlesztő tréning, amely a résztvevő angol nyelvtudásának tökéletesítésére törekszik. Leginkább olyanok számára ajánlott, akik sokat utaznak vagy leveleznek külföldi partnerekkel, és ezáltal használniuk kell az angol nyelvet, nemzetközi szinten. A tréning az alábbi területekre fókuszál - angolul:


  • Prezentációs készség
  • Értékesítési technikák
  • Meetingek levezetése
  • Tárgyalástechnika
  • Üzleti etikett

2. Szakmai angol

Mivel az angol a világ üzleti nyelve, meghatározó fontosságú a különböző szektorokban dolgozó vezetők magas szintű szakmai nyelvi tudása. Ez a tréning azok számára ajánlott, akik a munkahelyükön is - mint ’elsőszámú’ nyelv - gyakran használják az angolt. A tréning az alapvető kifejezésekre, terminológiákra és szaknyelvre oktatja a résztvevőket – szektorspecifikusan. Az alábbi területeken dolgozó vezetők számára készültek az egyedi tréninganyagok:

Értésesítés Fókuszban: értékesítési stratégiák, személyiség az értékesítés folyamán, vállalatspecifikus értékesítés (egyedi)
Marketing Fókuszban: marketing kommunikációs stratégiák, marketing eszközök használata, ügynökségi és vállalati szemszögből is
PR Fókuszban a külső és belső PR összes aspektusa
Customer Service Fókuszban: telefonos kommunikáció/call center szervezet, ügyfelekkel való kontaktus, B2C és B2B helyzetekben egyaránt.

3. Angol nyelvű társalgás/értés

Ez a tréning az angol nyelvi társalgásra helyezi a hangsúlyt, ahol aktuális témákat járunk körül a résztvevőkkel. Az ’alapanyagot’ mindig napi- és hetilapok szakmai orientáltságú cikkei adják, melyeken keresztül a résztvevő szókincsét, kiejtését és társalgási szintjét fejlesztjük.


4. Beszéd megírása / beszédre felkészítés angolul

Angol nyelven megtartandó beszédhez teljes szöveg elkészítése vagy meglévő lektorálása, beszédre való felkészítés – egyedi igény szerint.


5. On-line nyelvi konzultáció (Skype-on keresztül)

Olyanok számára, akik sokat utaznak, de már elkezdtek vagy kezdenének egy bizonyos tréninget, lehetőség van Skype-on keresztüli konzultációra, alkalmanként vagy akár huzamosabban is.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A tréningek az alábbi formákban vehetőek igénybe:


  • Csoportos (max. 10 fő)
  • Személyre szabott (2-5 fő)
  • Egyéni

Megjegyzés: a csoportos tréningre minimum egy hónap előfoglalás szükséges.

A tréningek bármelyike szektorspecifikussá tehető.


Árak: egyedi ajánlat alapján, az igényeknek megfelelően.